آخرین اخبار
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
بازدید:۱۲۸۳۳
اسماعیلی گفت: سخنران مراسم اربعین شهدای خدمت در تهران خانم علم‌الهدی، همسر رئیس جمهورِ شهید خواهند بود؛ ضمن آن‌که این مراسم با پخش سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید مقاومت همراه خواهد بود.
کد خبر : ۹۴۸۱۳

 «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فردا (پنجشنبه) همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم عزیز، علاقه‌مند و شیفتگان خدمت برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم‌های یادبود اربعین پیش‌بینی کرده‌اند.

 


اسماعیلی ادامه داد: سخنران این مراسم در تهران خانم علم‌الهدی، همسر دانشمند و فاضل رئیس جمهور شهید خواهند بود؛ ضمن آنکه این مراسم با پخش سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، سید مقاومت همراه خواهد بود.

وی افزود: مداحان اهل بیت (ع) و قاریان قرآن در مجلس افاضه فیض خواهند کرد و همه دوستان با آمادگی کامل برای تسهیل در امر برگزاری مطلوب این برنامه، همراه هستند؛ ضمن آنکه برنامه بعدی در مشهد خواهد بود که ۴۰ روز بعد از تدفین شهید عزیزمان در حرم مطهر امام رئوف و در کنار مرقد مطهر رئیس جمهور عزیزمان در آن مکان برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درخصوص طرح‌های فرهنگی باید عرض کنم که الحمدلله بخش عمده‌ای از طرح‌های بزرگ فرهنگی کشور آماده بهره‌برداری است؛ از جمله مجتمع فرهنگ هنری که زیباترین مجموعه تاریخی هنری است که در یزد به نام شهید آیت‌الله رئیسی نام‌گذاری شده است، افتتاح می‌شود؛ همچنین بیش از ۴۰ کتابخانه عمومی در حال افتتاح و ده‌ها مجتمع فرهنگی هنری و پلاتو‌های تئاتر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ ۳۷۱

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها