۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
بازدید:۵۱۱
صد آنلاین | سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب گفت: کارگر جوانی حین کار در یک ساختمان در حال احداث به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۹۴۲۶۱

به گزارش صد آنلاین ،  سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب گفت: کارگر جوانی حین کار در یک ساختمان در حال احداث به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

سرهنگ «آریا عبدی» روز یکشنبه در این ارتباط اظهار کرد: پس از وقوع حادثه منجر به فوت حین کار ساختمانی در شهر اسلام آبادغرب، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.  وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد جوان حدودا ۲۶ ساله ای که به عنوان لوله کش گاز در یک ساختمان در حال احداث مشغول به کار بوده به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده است. عبدی در پایان با اشاره به انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی، از تشکیل پرونده ای در این راستا جهت تحقیقات تکمیلی خبر داد. سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب چهار فقره سرقت خبر داد. سرهنگ عبدی اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند. سرهنگ عبدی در پایان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها