۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
بازدید:۱۰۶
صد انلاین | زن جوان که ترک موتورسیکلت مردآشنا درحرکت بود به‌طور عجیبی پایین افتاد و فوت کرد. با شکایت خانواده او مرد موتور‌سوار تحت تعقیب بود و بعد از یک‌سال فرار بازداشت شد.
کد خبر : ۹۴۲۳۱

به گزارش صد آنلاین ،  زن جوان که ترک موتورسیکلت مردآشنا درحرکت بود به‌طور عجیبی پایین افتاد و فوت کرد. با شکایت خانواده او مرد موتور‌سوار تحت تعقیب بود و بعد از یک‌سال فرار بازداشت شد.

 

 

 

 

 

اوایل خرداد سال گذشته زنی ۳۴ساله به‌خاطر مرگ مغزی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و بعد از چند روز فوت کرد و خانواده‌اش اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کردند. با توجه به مشکوک بودن مرگش، خانواده‌ او با حضور در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردند و پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران ابتدا به تحقیق از خانواده او پرداختند که معلوم شد آن زن دوسال قبل از شوهرش جدا شده و تنها زندگی می‌کرده و شب مذکور بیرون از خانه بوده و وقتی با او تماس گرفتند مردی غریبه به آنها پاسخ داده و متوجه شدند در بیمارستان است‌. این در حالی است که چند روز قبل از مرگش پژو ۲۰۶ او سرقت شده و زن جوان آخرین‌بار ترک موتورسیکلتی دیده شده بود. با ادامه تحقیقات مشخص شد، این زن آخرین بار ترک موتور مردی به نام یاشار بوده و خودروی پژوی او هم در‌اختیار این مرد است. ماموران برای دستگیری یاشار اقدام کردند اما او با همسرش ناپدید شده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد این زن از ترک موتور یاشار افتاده و بعد راننده کامیونی او را زیر گرفته بود. سرانجام بعد از یک‌سال از این ماجرا، دو روز پیش رد یاشار در تهران به‌دست آمد و بازداشت شد‌. متهم دیروز برای تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: در یک گروه دوستانه با این زن آشنا شدم. یک شب بعد از مهمانی مرد مورد علاقه‌اش از من خواست با موتورم او را برسانم. زن جوان ترک موتور بود که در میانه راه فهمیدم سقوط کرده و من هم متوجه ماجرا نشدم. از ترسم فرار کردم. چند روز بعد از طریق دوستانم فهمیدم مرده و کامیونی او را زیر گرفته و فرارکرده است. باور کنید عمدی در کار نبود و او دچار حادثه شده و من باعث مرگ او نشدم.  این در حالی بود که خانواده این زن همچنان از این موتور‌سوار شکایت داشتند و می‌گفتند فرزندشان را به قتل رسانده است. علاوه بر آن از راننده کامیون فراری هم که پیکر او را زیر گرفته بود شاکی بودند.  امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: با اعتراف‌های این مرد او در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات ادامه دارد. 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها