آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
بازدید:۱۰۸۲
پوستر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر : ۹۴۰۰۹

پوستر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی در نشست شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

 


چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از ۲۴ دی ماه همزمان با شب ولادت امیرالمومنین (ع) آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت. مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۷ اسفندماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

 

دکتر طهرانچی در این مراسم گفت: امسال جشنواره امامت و مهدویت با محوریت زیارت جامعه کبیره برگزار خواهد شد. امروز سالروز ولادت امام هادی (ع) است و همزمانی رونمایی از پوستر جشنواره امامت و مهدویت با این عید مبارک را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باید تدابیری اتخاذ کند که زحمات واحدهای مجری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و موضوعات مربوط به تقریب مذاهب و فعالیت های دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در سامانه «بافر» ثبت شده و امتیازدهی شود.

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اجتماعی شدن جشنواره امامت و مهدویت گفت: باید کاری کنیم که این جشنواره از درون‌دانشگاهی به جامعه‌پردازی برسد و علاوه بر اجرای برنامه ها در واحدهای دانشگاهی، اجرای مردمی هم در دستورکار قرار گیرد تا امتیازات مردمی نیز لحاظ شود.

 


دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره امامت و مهدویت باید از فضای اداری که مربوط به تقدیر از واحدهای برگزیده می شد، معطوف به تقدیر از برگزیدگان جشنواره شود و جوایز برگزیدگان در مراسم اختتامیه اهدا شود.

 

 

لازم به ذکر است دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر جعفری مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/21111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها