آخرین اخبار
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
بازدید:۲۶۴
گرگان- با حضور استاندار گلستان، کنگره بانوان تاثیرگذار در گلستان برگزار شد.
کد خبر : ۹۴۰

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار با حضور استاندار گلستان و غلامرضا منتظری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر پنج شنبه برگزار شد.

استاندار گلستان افزود: هنر بانوان تاثیرگذار به عنوان رهبران اجتماعی تکثیر این الگو است چرا که این بانوان طلایه داران نیمی از جمعیت استان هستند.

علی محمد زنگانه افزود: بیان مشکلات از باب تذکر ارزشمند است اما یقیناً ارائه راهکار منجر به بهبود اوضاع می‌شود.

وی بیان کرد: ۳۱ سند بخشی توسعه ذیل سند استراتژیک استان در حال تدوین است که یکی از آنها در حوزه زنان و خانواده است.

زنگانه ادامه داد: بانوان در کنار عامل بودن در فعالیت‌ها، نقش مطالبه گری داشته باشند.

استاندار گلستان گفت: برنامه ریزی شده که ۱۰ درصد تسهیلات ارزان قیمت به حوزه بانوان تخصیص یابد.

وی ادامه داد: در راستای تمرکز زدایی کارگروه رشد ۸ درصدی به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل شده و توزیع تسهیلات تبصره ۱۶، تبصره ۱۸، تسهیلات ارزان قیمت سفر رییس جمهور و دیگر تسهیلات را مدیریت می‌کند.

زنگانه بیان کرد: زنان در انقلاب اسلامی پا به پای مردان نقش آفرین بودند و در استمرار انقلاب و جهاد اقتصادی تاثیر بسزایی داشتند.

استاندار گلستان عنوان کرد: گلستان در معرض تهدیدهای بزرگی نظیر خشک شدن خلیج گرگان، تامین ۹۵ درصد آب آشامیدنی از سفره‌های آب زیر زمینی و امکان فرونشست زمین و بحران تامین آب است که رفع آنها نیازمند همت و مطالبه گری تک تک شهروندان است.

وی افزود: در سال مالی اخیر مجموع اعتبارات استان بیش از سه برابر شده و تلاش ما رفع عقب ماندگی‌های تاریخی است و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها در مسیر توسعه است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها