آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
بازدید:۱۳۲۳
حجت الاسلام‌والمسلمین عدیده گفتد: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت بین مسلمانان است و ثمره این همدلی، جامعه‌ای متحدتر و یکپارچه‌تر را به دنبال دارد.
کد خبر : ۹۳۸۴۱

 حجت الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در بازدید از سایت شهید برادری این منطقه و در جمع کارکنان پایور و وظیفه این سایت، ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، طی سخنانی اظهار داشت: این دهه یادآور واقعه‌ای است که مسیر تاریخ اسلام را دگرگون کرد و امامت و رهبری جامعه اسلامی را پس از پیامبر (ص)، به امام علی (ع) سپرد.

 

 


وی با اشاره به اهمیت ترویج اخلاق و رفتار علوی در جامعه، افزود: با ترویج آموزه‌‌های اخلاقی و رفتاری امام علی علیه‌السلام؛ می‌توان جامعه اخلاقی‌تر و فضیلت محورتر بنا کرد.

 

 

حجت الاسلام‌والمسلمین عدیده حفظ وحدت در جامعه اسلامی را ضروری دانست و افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت بین مسلمانان است و ثمره این همدلی، جامعه‌ای متحدتر و یکپارچه‌تر را به دنبال دارد.

 

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در پایان صحبت خود یادآور شد: در این دهه می‌ توان با بیعت مجدد با امام علی (ع) و ائمه معصومین (ع)، عهد و پیمان خود را برای پیروی از راه و سیره ایشان تجدید کرد.

انتهای پیام/311111

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها