آخرین اخبار
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
بازدید:۵۹۲
باشگاه استقلال علاوه بر پرداخت مطالبات استراماچونی باید چند پرونده مالی دیگر را هم مختومه کند.
کد خبر : ۹۳۵۳

تیم فوتبال استقلال تهران این روز‌ها با حواشی زیادی از جمله مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می‌کند. مهم‌ترین دقدقه این روز‌های مدیران استقلال پرداخت طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی سابق استقلال است.

 

 

در حالی که حدود ۴ سال از آخرین باری که استراماچونی روی نیمکت استقلال نشست می‌گذرد و در این مدت مدیران زیادی در استقلال رفت و آمد داشته اند، اما هیچکدام از آن‌ها موفق به پرداخت طلب این مربی ایتالیایی نشده اند و حالا فتح الله زاده اگر نتواند طلب استراماچونی را تا تاریخ دهم فروردین ماه سال جاری پرداخت کند استقلالی‌ها با جریمه‌های گوناگونی از سوی فیفا رو به رو خواهند شد.

 

 

طبق اعلام محمد سررشته داری مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال؛ اگر باشگاه استقلال نتواند در تاریخ مقرر طلب استراماچونی را پرداخت کند علاوه بر حذف از آسیا قطعا با کسر امتیاز مواجه خواهد شد. پس از آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و سپس سقوط به لیگ پایین‌تر آبی‌ها را تهدید خواهد کرد.

 

 

ناگفته نماند که طلب استراماچونی تنها مشکل استقلالی‌ها برای کسب صدور پروانه حرفه‌ای آسیایی نیست بلکه بدهی ۱۶۰ هزار دلاری به لئوناردو پادوانی، پرداخت حق انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی، پرداخت حق انتقال محمد محبی از سانتاکلارا، پرداخت مالیات‌های انباشته شده و پرداخت طلب مدیر برنامه‌های کوین یامگا از دیگر مشکلات آبی‌ها به شمار می‌رود که باید در چند روز آینده همه آن‌ها پرداخت شود تا کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال را صادر کند.

 

 

طبق گفته سررشته داری تنها امید این باشگاه برای پرداخت مطالبات ذکر شده، عقد قرارداد جدید با حامی مالی که یکی از شرکت‌های تلفن همراه است، می‌باشد و اگر این قرارداد صورت نگیرد قطعا آن‌ها در پرداخت مطالبات استراماچونی ناتوان خواهند بود.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها