آخرین اخبار
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
بازدید:۷۹
صد آنلاین | یک رسانه صهیونیستی ضمن هشدار نسبت به تحرکات روسیه و روابط آن با کشورهای منطقه به تیرگی روابط میان مسکو و تل‌آویو اشاره کرد.
کد خبر : ۹۲۷۰۹

به گزارش صد آنلاین ،  روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در این باره نوشت: روابط کرملین با برخی طرف‌ها در منطقه در روابط بی‌طرفانه روسیه با اسرائیل تاثیر می‌گذارد.

 

 

 

 

 

این روزنامه گزارش داد: مدت طولانی است که در توهم هستیم روسیه و پوتین دوست ما هستند.

این رسانه همچنین در گزارش خود آورده است: تعجب آور نیست که روسیه روابط خود را با ایران بسیار توسعه داده است و به طور مشترک ماهواره‌هایی را به فضا پرتاب کردند که قادر به تصویربرداری دقیق از زمین هستند.

جروزالم پست نوشت: آنچه بر شدت ترس و نگرانی اسرائیل می‌افزاید، وجود گزارش‌هایی از پایگاه‌های نظامی جدید روسیه در سوریه است که تنها چند کیلومتر با مرز سوریه و اسرائیل فاصله دارند.

طبق این گزارش، علاوه بر این در میان صهیونیست‌ها نگرانی از ایجاد یک بندر نظامی توسط روسیه در بندر سودان در دریای سرخ وجود دارد.

این رسانه گزارش داد: حمله ترکیبی روسیه علیه اسرائیل در واقع در حال وقوع است.

این روزنامه صهیونیست در ادامه به اظهارات اخیر پوتین درباره حملات رژیم اشغالگر در نوار غزه و توصیف آن به عنوان «نسل‌کشی» اشاره کرد.

روابط روسیه و رژیم صهیونیستی که در طول دهه‌های اخیر در شرایطی «متعادل اما آسیب‌پذیر» قرار داشت، پس از آغاز جنگ علیه غزه به دلیل حمایت‌های مسکو از فلسطینیان، با شکافی عمیق مواجه شده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها