۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
بازدید:۵۹
صد آنلاین | مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از بروز تصادف زنجیره‌ای در محور آشخانه به چمن بید و چهار مصدوم خبر داد.
کد خبر : ۹۲۲۰۳

به گزاشر صد آنلاین ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از بروز تصادف زنجیره‌ای در محور آشخانه به چمن بید و چهار مصدوم خبر داد. ابوالفضل محبان اظهار کرد: در پی تماس با مرکز ۱۱۲ مبنی بر برخورد سه خودروی پراید و نیسان با کامیون در محور آشخانه به چمن بید سریعا دو تیم امدادو نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

 

 

 

 

 

وی افزود: این حادثه چهار نفر مصدوم در پی داشت که پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه، امدادرسانی اولیه به مصدومین انجام و ۱ نفر از مصدومین توسط هلال احمر شهرستان مانه و سملقان و ۳ مصدوم دیگر توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. محبان ادامه داد: همچنین در پی تماس با مرکز ۱۱۲ مبنی بر برخورد دو خودروی پژو ۲۰۷ با خودروی سواری پراید در کیلومتر ۳۰ محور راز به آشخانه سریعا دو تیم امدادو نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد. وی بیان کرد: این حادثه ۸ نفر مصدوم در پی داشت که پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه، امدادرسانی اولیه به مصدومین انجام و ۲ نفر از مصدومین توسط تیم امدادو نجات تنگه راز و ۶مصدوم دیگر توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها