۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بازدید:۴۳۴
مسئولان باشگاه استقلال قرارداد ابوالفضل جلالی را با استفاده از قانون جدید نقل و انتقالاتی یک‌طرفه تمدید کرده‌اند.
کد خبر : ۹۲۱۶۴

دلیل حضور ناگهانی یک ملی‌پوش در باشگاه استقلال

ابوالفضل جلالی مدافع چپ‌پا و ملی‌پوش استقلالی‌ها روز گذشته در محل باشگاه استقلال حضور یافت و در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه حضور یافت. او در خروج از ساختمان باشگاه با خبرنگارانی مواجه شد که جلوی در ایستاده و منتظر نتیجه جلسه بودند، اما جلالی بدون توضیح خاصی محل را ترک کرد.،

 


 مدافع استقلالی‌ها که قراردادش با این تیم تمام شده، یکی از نفراتی است که برای تمدید قرارداد با او صحبت‌هایی شده بود اما هنوز این مسئله رسمی نشده است.

براساس پیگیری ها حضور جلالی در باشگاه استقلال دلیل دیگری داشت که به تمدید یک‌طرفه از سوی باشگاه برمی‌گردد. ظاهرا مسئولان استقلال مدتی قبل بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی به صورت یک‌طرفه قرارداد جلالی را با اضافه کردن 25 درصد به مبلغ قبلی تمدید کرده بودند و این مسئله باعث شد تا مدافع چپ‌پای آبی‌ها برای پیگیری وضعیتش راهی باشگاه شود.

در جلسه‌ای که جلالی با مدیران استقلال برگزار کرد، گفته می‌شود توافقات شفاهی برای ماندن او در استقلال صورت گرفته اما برخی شایعات درباره احتمال لژیونر شدن این بازیکن باعث شده تا هنوز تمدید قرارداد به صورت رسمی انجام نپذیرد.

درباره جلالی گفته می‌شود که او ایران را برای سفری کوتاه ترک کرده، اما مشخص نیست او چه وضعیتی پیدا خواهد کرد. باید دید این مدافع ملی‌پوش فصل جدید فوتبال را در چه تیمی آغاز خواهد کرد.

 

 
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها