آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
بازدید:۸۹
سردار «مهدوی» رمز موفقیت دولت مردمی سیزدهم را ولایت‌پذیری محض آیت‌الله «رئیسی» دانست و گفت: اگر می‌خواهیم این مسیر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان ادامه بیابد باید فردی همانند شهید آیت‌الله «رئیسی» انتخاب کنیم که جز خدمت هدف دیگری نداشت.
کد خبر : ۹۲۱۲۷

 سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در برنامه نشست بصیرتی پایوران، خانواده کارکنان و وابستگان سپاه استان، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با عملیات مقتدرانه «وعده صادق» قدرت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند.

 

 


وی با بیان اینکه اتاق‌های فکر که چندین سال کار کردند تا رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود برسد با این عملیات همه نابود شد، بیان داشت: ما به عنوان پاسداران اسلام و انقلاب وظیفه عملیات کردن در میدان را داریم؛ ما خانواده جهادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی رمز موفقیت دولت مردمی سیزدهم را ولایت‌پذیری محض آیت‌الله «رئیسی» دانست و تبیین کرد: ولایت‌مداری با حرف تحقق پیدا نمی‌کند و به ادعا نیست، باید در عمل ثابت شود، مرد انقلابی فردی است که در ناملایمات‌ها در کنار ولایت بایستد.

سردار مهدوی به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم طی این سه سال اشاره کرد و گفت: شهید جمهور آیت‌الله «رئیسی» دولت سیزدهم را با مشکلات، بدهکاری‌های بسیار از دولت قبل تحویل گرفت و با تمام این مشکلات در زمینه راه‌آهن، انتقال آب و آبرسانی به نقاط محروم، احداث مسکن، مقابله با کرونا، عرصه‌های علمی، اقتصاد اقتصادی و اجتماعی به موفقیت‌ها، دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیری رسیدیم.

وی همکاری همه‌جانبه دولت سیزدهم در انجام عملیات «وعده صادق» اشاره و مطرح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هر زمان اجزای کشور با هم هماهنگ و با محوریت و پیروی محض از ولایت عمل کردند در کشور معجزه اتفاق افتاد که نمونه آن را در دفاع مقدس و در اقدامات عملیاتی شاهد بودیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هرجا به فرمان ولایت عمل کردیم، دشمن عقب‌نشینی کرد و پیروز شدیم، بیان داشت: اگر می‌خواهیم این مسیر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه و جهان ادامه بیابد باید فردی همانند شهید آیت‌الله «رئیسی» انتخاب کنیم که جز خدمت هدف دیگری نداشت.

سردار مهدوی گفت: امروز صدور انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق افتاده که منجر به بیداری اسلامی در سراسر دنیا شده است و این‌ مسیر با پرچمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ایثارگری و حضور پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و این پرچم‌ بهدست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) می‌رسد.

وی حفظ انقلاب اسلامی را وظیفه همگان دانست و افزود: جمهوری اسلامی حرم است و باید سعی شود با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، با انتخاب فرد اصلح گام‌های خوبی در جهت اعتلای دولت اسلامی برای حرکت در تحقق سریعتر تمدن‌ اسلامی برداریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز نیاز است همگان با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند، با مشارکت بالا ضریب امنیت کشور را بالا و با انتخاب فرد اصلح روند پیشرفت و رونق تولید کشور که در دولت مردمی سیزدهم آغاز شده را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟