آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
بازدید:۱۴۹۸
«سیاهکالی‌مرادی» گفت: اولویت آموزش و پرورش جذب افراد متدین، باانگیزه، مسوولیت‌پذیر، متعهد و توانمند است تا با آموزش و تربیت صحیح دانش‌آموزان، مدیرانی دغدغه‌مند و توانمند برای آینده کشور پرورش پیدا کنند.
کد خبر : ۹۲۰۳۹
«نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به آغاز طرح کشوری آموزش ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای کیفیت بخشی در استان قزوین بیان کرد: ارزیابی نیروهای آموزش و پرورش به سه طیف معلمان ابتدایی، متوسطه و پرورشی تقسیم شده تا نیروهای مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربیان پرورشی، مشاوران، دبیران تربیت بدنی و مراقبان سلامت مدارس جذب این نهاد آموزشی شوند.
 
 
 

وی افزود: برای جذب نیروهای جدید هم اکنون در حال آموزش ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای کیفیت بخشی در استان قزوین هستیم تا در کانون‌های ارزیابی مشغول فعالیت شوند. نتایج حاصله از مصاحبه افراد به سازمان سنجش ارسال شده و در نهایت اسامی نیروهای مورد نیاز براساس سهمیه تعیین شده اعلام می‌شوند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در این راستا ۲٠٠ معلم در دوره آموزشی ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای کیفیت بخشی استان شرکت کرده‌اند و این معلمان با حضور در این دوره آموزشی و کسب تجربه باید از میان ۹۰۰ نفر فرد راه یافته به دوره دوم آزمون استخدامی فرهنگیان، در نهایت ۳۰۰ معلم جدید مستعد را جهت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان قزوین شناسایی کنند.
 
وی عنوان کرد: طی هفته جاری یا هفته آینده نتایج آزمون استخدامی نیروهای پرورشی مشمول ماده ۲۸ (نیروهای دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر) اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان در آزمون پس از انجام مصاحبه و مورد تایید قرار گرفتن، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
 
سیاهکالی‌مرادی اذعان کرد: اولویت آموزش و پرورش جذب افراد متدین، باانگیزه، مسوولیت‌پذیر، متعهد و توانمند است تا با آموزش و تربیت صحیح دانش‌آموزان، مدیرانی دغدغه‌مند و توانمند برای آینده کشور پرورش پیدا کنند؛ لذا تلاش می‎شود نیروهای حائز رتبه برتر به لحاظ تربیتی و آموزشی و در طراز نظام جمهوری اسلامی وارد سیستم آموزش و پرورش استان قزوین شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح کشوری آموزش ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای کیفیت بخشی، در مرحله نخست ۲۵٠ نفر از معلمان استان برای شرکت در دوره آموزشی سه روزه دعوت شده‌اند که از میان آن ها ۲٠٠ نفر برای حضور در دوره انتخاب شدند.
 
این مسوول در پایان گفت: پس از اتمام دوره آموزشی ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای کیفیت بخشی، آزمون عملی از این افراد گرفته می‌شود و در ادامه طی فرآیندی با ارزیابی مدرسان کشوری، افراد حائز رتبه بالا به عنوان ارزیاب استانی انتخاب می‌شوند تا با کمک آنان ۳٠٠ نیروی جدید برای اشتغال در آموزش و پرورش استان معرفی شوند.
 
انتهای پیام/87776
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
انتخابات ریاست‌جمهوری چند قطبی می‌شود؟/ آیا به مرحله دوم می‌رود؟