آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
بازدید:۴۸۱۸
«مخبر» با صدور پیامی، بازگشت پیکر‌های مطهر شهیدان «سید منصور قاطمه‌باف» و «احمد کایدخورده»، از شهدای دوران دفاع مقدس پس از ۴۲ سال مفقودالاثری را گرامی داشت.
کد خبر : ۹۲۰۳۴

 «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در پی شناسایی پیکر‌های مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس دزفول، با صدور پیامی یاد و نام این شهیدان والامقام را گرامی داشت.

 

 


در این پیام آمده است: بازگشت پیکر پاک شهیدان «سید منصور قاطمه‌باف» و «احمد کایدخورده» از شهدای دوران دفاع مقدس پس از ۴۲ سال، بار دیگر فضای ایران اسلامی و خصوصا استان خوزستان را عطرآگین ساخت و خاطره رشادت‌های دلیرمردان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را در اذهان همه ما زنده کرد.

آن دو شهید گرامی که در عنفوان جوانی و در عملیات «والفجر مقدماتی» جان خویش را در راه دفاع از مرز‌های میهن اسلامی فدا کردند، اکنون یادآور دورانی مقدس در تاریخ ما هستند که مملو از ایثار و فداکاری و سرشار از صحنه‌هایی ماندگار و غرورآفرین است.

اینجانب یاد و نام این دو شهید خطه دزفول قهرمان و سمبل مقاومت را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم دو شهید بزرگوار، امیدوارم خداوند متعال آنها را با سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) محشور بگرداند.

 

 

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

 

 

 

شهید «سید منصور قاطمه‌باف» متولد سال ۱۳۴۱ در دزفول بود که در دوران دفاع مقدس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در جبهه جنگل عَمقر، تنگه زلیجان در شمال غربی نوار مرزی استان خوزستان، در عملیات «والفجر مقدماتی» به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین نوجوان شهید «احمد کایدخورده» متولد سال ۱۳۴۴ در دزفول بود که با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت و ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۱ در جبهه پاسگاه صَفریه واقع در نوار مرزی استان خوزستان، در عملیات «والفجر مقدماتی» خلعت شهادت را به تن کرد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ugd
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
خدایشان بیامرزاد وروحشان شاد
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها