۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
بازدید:۴۵۵
صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سازمان یافته کالا و ارز به همراه کشف انواع ابزار آلات و ادوات موسیقی خبر داد و گفت: به دلیل حجم و تعداد بسیار زیاد محموله، ارزش آن پس از کارشناسی اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۹۱۳۸۲

به گزارش صد آنلاین ،  استان سمنان سردار "جلیل موقوفه ئی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشرافیت اطلاعاتی کامل و انجام تحقیقات خاص پلیسی در جریان فعالیت باند حرفه ای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز قرار گرفتند که اعضای این باند قصد دارند با استفاده از خودروهای شوتی، انواع ابزار آلات و ادوات موسیقی شامل پیانو، گیتار و ... را از جنوب غرب کشور به انبارهای حاشیه شهر تهران منتقل و پس از آن در کشور توزیع نمایند .

 

 

 

 

 

 

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی چند ماهه پلیس بر روی اعضای این باند، افزود: سرانجام مشخص شد ۱۲ دستگاه خودروی شوتی، قصد دارند کالاهای مورد نظر را از میدا جنوب غرب کشور، بارگیری و آنها را به انباری در باقر شهر تهران منتقل کنند.

سردار موقوفه ئی از هماهنگی های لازم در این رابطه با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد و گفت: در نتیجه تعقیب و مراقبت ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان مشخص شد خودروهای شوتی محموله خود را تحویل یک دستگاه کامیونت دادند و به سرعت متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه پلیس استان نسبت به تعقیب و مراقبت خودروی کامیونت اقدام کرد، ادامه داد: در نهایت کامیونت به داخل یکی از انبارهای باقرشهر مراجعه که طی یک عملیات برنامه ریزی شده و غافلگیرانه توقیف و برای کشف انبار دپوی سایر کالاهای قاچاق این باند نسبت به بازدید و بررسی تخصصی از انبارها اقدام لازم صورت گرفت.

موقوفه ئی به شناسایی ۴ سوله متعلق به اعضای باند قاچاق سازمان یافته توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی سمنان اشاره و اذعان داشت: پس از بازدید و بررسی کالاهای موجود در انبارها مشخص شد، اقلام موجود شامل انواع ابزار الات و ادوات موسیقی، لوازم یدکی موتورسیکلت و ... در حجم و تعداد بسیار زیاد است که پس از کارشناسی ارزش و تعداد دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته سردار موقوفه ئی تمامی کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی داده شد و در این رابطه تاکنون ۲ متهم شناسایی و دستگیر و یک دستگاه کامیونت و خوردوی سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: در ماه های اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۳ ، پلیس امنیت اقتصادی استان طی انجام ۲ عملیات مجزا ۱۵ نفر از اعضای این باند سازمان یافته را دستگیر و در مجموع ۱۰۰ دستگاه انواع آلات و ادوات موسیقی از آنان کشف و ضبط کرده است.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها