آخرین اخبار
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
بازدید:۲۰۳
حجت‌الاسلام «سلیمانی» گفت: منطق امام خمینی(ره) را زمینه‌ساز مقاومت، عزت، بسترسازی ظهور، آزادسازی خرمشهرها، رسیدن به قله‌ها و سقوط رژیم اسرائیل دانست و تبیین کرد: گروه حماس از اراده و منطق امام(ره) و مقاومت مردم ایران برای مبارزه با اسرائیل الگوگیری کرده است.
کد خبر : ۸۹۹۰۴

 حجت‌الاسلام «محمد جواد سلیمانی» استاد حوزه علمیه قم امروز (دوشنبه) در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند، اظهار داشت: در اوج ناباوری بیش از۴۰ سال این حکومت اسلامی استمرار پیدا کرد و منطقه متوجه انقلاب اسلامی شد و یمن، حزب الله لبنان، عراقی‌ها خواستار چنین حکومتی شدند.

 


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به کمک ملت و عنایات الهی رژیم شاهنشاهی را ساقط و نظام اسلامی را تأسیس و تثبیت کردند، بیان داشت: امام خمینی(ره) آمد این اسلام و تمدنی را که مقلوب مغول‌ها و در زمان قاجارها مقلوب نظام سلطه و استعمار شده بود، دوباره زنده کرد.

استاد حوزه علمیه قم منطق امام خمینی(ره) را زمینه‌ساز مقاومت، عزت، بسترسازی ظهور، آزادسازی خرمشهرها، رسیدن به قله‌ها و سقوط رژیم اسرائیل دانست و تبیین کرد: گروه حماس از اراده و منطق امام(ره) و مقاومت مردم ایران برای مبارزه با اسرائیل الگوگیری کرده است.

حجت‌الاسلام سلیمانی مطرح کرد: مقاومت برترین قدرت منطقه است و بعد از «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» برخی کشورهای منطقه متوجه شدند اسرائیل قدرت برتر نیست و باید به ایران اسلامی تکیه کنند.

وی تأکید کرد: امروز می‌بینیم جوانان آمریکایی و اروپایی برای حمایت از فلسطین به پا خواستند و در سال‌های آینده جوانانی در اروپا به منصه ظهور می‌رسند و مسئولیت می‌پذیرند که متأثر از انقلاب اسلامی و حامی جبهه مقاومت هستند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در انتخابات باید توجه داشته باشیم نماینده و ریاست جمهوری تعیین کنیم که معیارهای مبتنی بر اسلام ناب را داشته باشند، گفت: ملت ایران رئیس‌جمهوری می‌خواهد که دنبال آمریکا نباشد بلکه دنبال خدمت به محرومان و اهل کار و تلاش باشد.

حجت‌الاسلام سلیمانی شهادت آیت‌الله «رئیسی» را ضربه بسیار سنگینی دانست و تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «شهادت آیت‌الله «رئیسی»  گفتمان اسلام ناب را در عرصه سیاست دوباره ظاهر کرد» و همچنین تأکید کردند به رئیس‌جمهوری رأی دهید که فعال، پر کار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد.

وی آگاهی به قوانین، اعتقاد به نظام اسلامی و نگرش امانی به قدرت داشته باشد، ولایتمداری، عدالت‌ورزی، خدمت‌گزاری به مردم و محرومان را از معیارهای انتخاب رئیس‌جمهور و کارگزار برگزیده در اندیشه امامین انقلاب ذکر کرد.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها