آخرین اخبار
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
بازدید:۱۰۰۹
«غریبی» گفت: تلاش و روحیه جهادی آیت‌الله رئیسی الگویی برای پیشبرد اهداف سازمانی موفق است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
کد خبر : ۸۹۶۲۲

 «عباس غریبی» مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران امروز در بازدید از پایانه نفتی شمال با تسلیت و تعزیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان‌شان اظهار داشت: سبک مدیریتی رئیس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش ایشان را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.

 


غریبی افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: در سال پیش رو نیز چهار هزار میلیارد تومان شرح نیاز داریم که امیدواریم در حوزه‌های ایمن سازی تأسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و نوسازی اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام‌های اساسی برداریم.

غریبی، به وضعیت پروژه‌های پایانه نفتی شمال اشاره کرد و گفت: پروژه غلاف گذاری، سندبلاست و رنگ آمیزی پایل‌های اسکله این پایانه با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره سازی شماره ۲۴۰ با ۵۰ درصد پیشرفت و مخزن ۴۰۱ هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در پروژه‌های این پایانه وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور، دارای زیرساخت‎‌هایی شامل پهلوگاه‎، بازو‌های بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که روزآمد بودن، چابکی و آمادگی تأسیسات پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

غریبی به نقش آفرینی کارکنان در تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت اشاره و تاکید کرد: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در چندین منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند که حمایت از این سرمایه‌های ارزشمند لازم و ضروری است و وظیفه ما در قبال این عزیزان بسیار سنگین است.

وی بر توجه بیشتر به سرمایه‌های انسانی سازمان تاکید کرد و مشکلات و چالش‌های پیش رو کارکنان رسمی شامل سقف حقوق، پایه سمت و ساختارسازمانی، معیشت و امکانات رفاهی و تفریحی کارکنان قراردادی و پیمانکاری را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه «علی معلمی» رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از وضع فعالیت‌های در حال اجرا، نیاز‌ها و مشکلات پایانه شمال را ارائه داد و در ادامه وضعیت پروژه‌های پایانه به بحث و بررسی گذاشته و بر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید شد.

انتهای پیام/ض

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها