آخرین اخبار
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
بازدید:۶۵۶
طغیانی گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم برای اینکه بتوانند با اولویت‌بندی صحیح مسائل معیشتی مردم را پیگیری کنند، باید به بیانات معظم‌له توجه داشته باشند.
کد خبر : ۸۹۴۶۱

مهدی طغیانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  دفاع‌پرس، با اشاره به رهنمون‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام افتتاحیه مجلس دوازدهم، اظهار داشت: محور‌های اصلی که رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مجلس دوازدهم اشاره داشتند، می‌تواند مسائل اصلی مجلس دوازدهم باشد.

 


طغیانی خاطرنشان کرد: از جهت اینکه مجلس رسانه زده نشود و با اولویت‌بندی صحیح مسائل معیشتی مردم را پیگیری کند باید به بیانات معظم‌له توجه داشته باشیم، زیرا، یکی از مضرات و آفات مجلس دوازدهم می‌تواند دامن زدن به اختلافات و درگیری‌های جناحی و حزبی باشد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات یکی از معضلاتی است که پیش‌بینی می‌شود در مجلس دوازدهم به آفت کشور تبدیل شود و از این حیث رهنمون‌های معظم‌له محل تأمل نمایندگان مجلس است.

 

 

وی درخصوص تعامل با قوای دیگر در دوره فطرت ریاست جمهوری اظهار کرد: در مدت یک ماهه‌ای که تا انتخابات ریاست جمهوری فرصت داریم، اولویت مجلس این است که نهایت حمایت را از دولت داشته باشد.

 

 

طغیانی در پاسخ به این سوال که آیا مسیر قانونگذاری مجلس دوازدهم ادامه مسیر مجلس پیشین است، یا خیر؟ گفت: ما مسیری را در موضوع اصلاح ساختار‌های اقتصادی آغاز کرده‌ایم و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید این مسیر را در مجلس دوازدهم نیز ادامه دهیم.

انتهای پیام/۳۷۱U

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو