آخرین اخبار
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
بازدید:۱۵۲
«عبداللهی» با بیان اینکه در حال حاضر مستندسازی خاطرات رزمندگان دادگستری استان در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم آثار فاخری را با موضوع دفاع مقدس تولید کنیم، گفت: دادگستری استان در تلاش است با انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی مرتبط با دفاع مقدس و ایثار و شهادت، بخشی از دین خود را به شهدا ادا نماید.
کد خبر : ۸۷۰۲۱

«محمد جعفر عبداللهی» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، امنیت، استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر دانست.


وی بیان داشت: بررسی تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاکی از این است که چه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، چه در دوره جنگ تحمیلی و چه در حال حاضر همواره انسان‌های مخلص، خداجو، پاک و پرهیزگار وجود داشته و دارند که برای استمرار حاکمیت اسلام و ارزش‌های انسانی از جان باارزش خود گذشته‌اند و راه حق را برگزیدند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدای گرانقدر مزین به مدال شهادت که والاترین مقام در نزد پروردگار متعال است، شده‌اند، تبیین کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر که تربیت‌یافته مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستند به عالم صادر شده و در عین حال ایران اسلامی را به یکی از قدرتمند‌ترین کشور‌ها در نظام بین‌الملل بدل کرده است.

عبداللهی داشته‌ها، عزت، پیشرفت و توسعه امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان دانست و مطرح کرد: دادگستری استان خراسان جنوبی نیز در تلاش است با انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی مرتبط با دفاع مقدس و ایثار و شهادت، بخشی از دین خود را به شهدا ادا نماید.

وی با تأکید بر اینکه با برگزاری یادواره‌های شهدا و تدوین آثار مؤثر ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس خواسته شهدا محقق می‌شود، اعلام کرد: در حال حاضر مستندسازی خاطرات رزمندگان دادگستری استان در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم آثار فاخری را با موضوع دفاع مقدس تولید کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی تأثیر به‌سزایی در ارتباطات فردی و اجتماعی دارد و از سایر کارها ضروری‌تر است لذا با ایجاد عقلانیت و منطق در موضوعات دفاع مقدس می‌توانیم در همان راه روشنی که شهدای گرانقدر پیش روی ما گذاشتند، حرکت کنیم.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها