آخرین اخبار
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
بازدید:۱۷۲
«صحرایی» گفت: مردم سراسر جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی معترض هستند و انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ بیداری مردم جهان را فراهم کرده است.
کد خبر : ۸۵۳۳۶

«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شامگاه (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ره) اظهار داشت: شهدا به مقام قرب الهی دست یافته‌اند و این ما هستیم که برای افزایش معرفت خود نیازمند توسل و ارتباط با آنها هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و جامعه ما به روح ایثار، جهاد و شهادت نیاز دارد.

 


صحرایی بیان کرد: زندگی بدون هدف انسانی نیست و انسان باید برای رسیدن به قله‌های سعادت تلاش کند و شهدا این مسیر را با اتکا به ایمان و تقوای خود طی کردند و این شهیدان در دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را فدای مردم و ملت کردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس کشورهای خارجی از قراردادن سیم خاردار به کشورمان امتناع می‌کردند و شهیدان بدون هیچ‌گونه امکانات و تجهیزاتی و با دست خالی در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و از مرزهای کشورمان به دفاع پرداختند.

استاندار کرمانشاه افزود: طی سال‌های گذشته دانشجویان کشورمان با زبان انگلیسی فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند اما امروز دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی با زبان فارسی انزجار خود را از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند و این نشان از جایگاه انقلاب اسلامی ایران دارد.

صحرایی خاطرنشان کرد: روزگاری دولت‌های مستقر در زمان حکومت پهلوی برای استقرار حکومت خود دست به دامن آمریکا بودند اما در همان زمان امام خمینی(ره) خطر آمریکا و رژیم صهیونیستی را یادآور شدند و نابودی کمونیست را پیش‌بینی کردند.

وی اضافه کرد: این مسیر پس از رحلت امام خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب ادامه یافت و تلاش‌ها برای تحقق ایران قوی انجام گرفت و شهدا نیز اقتدار، امنیت، آرامش و عزت را برای مردم کشورمان رقم زدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های گذشته پیش‌بینی کردند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و همچنین گفتند آمریکا رو به افول است.

صحرایی عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم و زائران شهدا در یادمان شهدای بازی‌دراز به معنای تداوم ادامه راه شهدا است و نسل جوان و نوجوان راه عزت، افتخار را ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خون مردم بی‌گناه فلسطین و غزه سبب بیداری مردم جهان شده و دشمن بداند پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و دشمنان اسلام نابود می‌شوند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم سراسر جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی معترض هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ بیداری مردم جهان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/99998

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها