آخرین اخبار
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
بازدید:۴۲۶
صد آنلاین | سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آنها را روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و امروز/سه شنبه/ صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.
کد خبر : ۸۵۰۸۱

به گزارش صد آنلاین ، بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می کنند.

پلیس در کوتاهترین زمان و پس از انتشار ویدیو در فضای مجازی، سه فرد شرور و ضارب را شناسایی و دستگیر می کند صبح امروز(سه شنبه) صحنه بازسازی جرم با حضور مردم برگزار شد.

معاون عملیات اطلاعات پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: این اراذل با قمه و چاقو به سمت این ۲ زن و یک پسر حمله می کنند که در این حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و به این افراد بابت این رفتار اعتراض می کنند.

سرهنگ سعید راستی ادامه داد: پسر نوجوان به همراه خانواده از محل فرار کردند اما این سه شرور با ۲ مردی که اعتراض کرده بودند، درگیر شدند و در نهایت با چاقو این ۲ نفر را مجروح می کنند.

وی ادامه داد: یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و مضروب دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخص شده است.

سرهنگ راستی گفت: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود سابقه مزاحمت و درگیری متعدد نیز داشته است اما ۲ نفر دیگر فاقد سابقه بودند اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد قانونی نکند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها