آخرین اخبار
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
بازدید:۲۱۰
صد آنلاین | سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و اعتراف آنها به سرقت با بهره برداری از پابندالکترونیکی خبر داد.
کد خبر : ۸۵۰۶۹

به گزارش صد آنلاین ،  سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و اعتراف آنها به سرقت با بهره برداری از پابندالکترونیکی خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

سرهنگ تیمور کلانتری در تشریح این خبر، گفت: در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 13آبشناسان شهرستان رباط کریم در حال گشت ‌زنی به یک خودروی سواری مشکوک شده و با بررسی‌های اولیه و استعلام متوجه شدند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و سریعا وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.  این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان که قصد متواری شدن داشتند پس از تعقیب و گریزی کوتاه، خودروی آنها در رباط کریم متوقف شد و هر 2 سارق توسط پلیس دستگیر شدند که در بررسی اولیه متهمان دستگیر شده، مشخص شد که یکی از سارقان دارای پابند الکترونیکی بوده و مجددا مرتکب جرم شده بود که با مطابقت محل وقوع جرم و تردد وی به آن محل برابر پابند الکترونیکی نصب شده، متهم با ادله قوی، به جرمش اعتراف کرد. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت: 2 سارق دستگیر شده با اعتراف به 10 فقره سرقت با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جهت کشف جرائم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

 

 

 

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها