آخرین اخبار
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
بازدید رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از هتل لاله / در هفت سال گذشته ساخت هیچ هتلی آغاز نشده است
بازدید:۴۶۵
صد آنلاین | سید احمد علوی رئيس کمیته گردشگری شورای شهر تهران به منظور بررسی امکانات و خدمات از مرکز گردشگری هتل لاله تهران بازدید کرد. علوی در این جلسه از عدم کلنگ زنی ساخت هتل در تهران به دلیل مشکلات قانونی و ضریب شهرسازی در ارتفاع هتل های بلند مرتبه در تهران انتقاد کرد و گفت برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی ندارد که با ضریب عوارض شهری وارد اقتصاد گردشگری ساخت هتل شوند و دوره بازگشت سرمایه طولانی است و باید این مسئله در شهرداری تهران اصلاح شود.
کد خبر : ۸۵۰۳۴

به گزارش صد آنلاین ، سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید که با حضور علی همتی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای هتل لاله تهران قرار گرفت.

 

 

بازدید رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از هتل لاله / در هفت سال گذشته سخت هیچ هتلی آغاز نشده است

 

سید احمد علوی در این جلسه از عدم کلنگ زنی ساخت هتل در تهران به دلیل مشکلات قانونی و ضریب شهرسازی در ارتفاع هتل های بلند مرتبه در تهران انتقاد کرد و گفت برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی ندارد که با ضریب عوارض شهری وارد اقتصاد گردشگری ساخت هتل شوند و دوره بازگشت سرمایه طولانی است و باید این مسئله در شهرداری تهران اصلاح شود.


سید احمد علوی در جریان این بازدید، ضمن تأکید بر اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر، از تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء سطح کیفی خدمات هتل قدردانی کرد.


وی همچنین بر لزوم همکاری بیشتر بین بخش‌های مختلف گردشگری و هتلداری برای ایجاد تجربه‌ای به یادماندنی برای گردشگران تاکید کرد.

 

بازدید رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از هتل لاله / در هفت سال گذشته سخت هیچ هتلی آغاز نشده است


علی همتی نیز در این دیدار، از برنامه‌های آتی هتل برای جذب گردشگران بیشتر و ارائه خدمات نوآورانه به میهمانان خبر داد.

 


او ابراز امیدواری کرد که با حمایت شورای شهر و کمیسیون گردشگری، هتل لاله بتواند به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تهران تبدیل شود.


وی گفت: بازدید دکتر علوی از هتل لاله تهران نشان دهنده توجه ویژه شورای شهر به صنعت گردشگری و تلاش برای بهبود زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه است. این بازدید می‌تواند گامی مهم در جهت تقویت همکاری‌های میان بخش‌های مختلف و ارتقاء سطح خدمات گردشگری در پایتخت باشد.

 

بازدید رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از هتل لاله / در هفت سال گذشته سخت هیچ هتلی آغاز نشده است

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها