آخرین اخبار
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
انتقاد از عدم ارائه لیست اماکن در اختیار سمن ها به شورا/ بوستان سمن ها در منطقه چیتگر برای خانواده های اوتیسم مناسب سازی شود
بازدید:۳۲۳
صد آنلاین | عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از عدم ارائه لیست بند 6 ماده 55 مبنی بر اماکن در اختیار سمن ها به شورا، خواستار مناسب سازی بوستان سمن ها در منطقه چیتگر برای خاناوده های اوتیسم شد.
کد خبر : ۲۰۴۲۶

به گزارش صد آنلاین ، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و چهارمین نشست علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امور به حلقه های میانی و سازمان های مردم نهاد، گفت: یکی از نمونه های بارز و موفق در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجمن اوتیسم است.

 

 

وی افزود: امروز مطالبه‌گری انجمن اتیسم به جایی رسیده که دوستان صحن شورا درگیر این موضوع می شوند در حالی که اگر انجمن اوتیسم قرار بود یک مجموعه دولتی باشد اکنون درگیر بروکراسی‌های اداری بود.

 


عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز انجمن اوتیسم علاوه بر اینکه اعتماد مردم و مددجوهای خود را جلب کرده در سطح مسئولان نیز از جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد: انشالله بقیه سازمان های مردم نهاد ما نیز ارتقا یابند و ما در ستاد سمن ها این وظیفه را داریم که کمک کنیم این توان افزایی صورت بگیرد و هم اکنون نیز اتفاق خوبی برای ارتقا سطح مجموعه ها رقم می خورد.

 


سیداحمد علوی از عدم ارسال لیست بند ۶ ماده ۵۵ به شورا انتقاد و تاکید کرد: ما نزدیک به دوسال است که پیگیر لیست بند ۶ ماده ۵۵ هستیم اما هنوز نیامده است.

 

اخبار مرتبط / تشکیل دبیرخانه آموزش مشارکت های شهروندی در شهر تهران

 


وی درباره اختصاص یک قطعه زمین به انجمن اوتیسم از پیگیری های علیرضا زاکانی و مدیران شهری سخن گفت و تصریح کرد: کمک‌ها و همکاری‌های زیادی در بحث پروانه زمین و عوارض و .. از طرف دوستان صورت گرفت اما اگر این توافق نامه زمین تمدید نشود چه فایده ای دارد؟
علوی افزود: توافق نامه ای که شورا ۲ سال به آن مجوزداده و ما در شورای نمی توانیم راسا تعیین تکلیف کنیم گرچه برای یک مجموعه ای که الان باید کار عمرانی کند ۲ سال واقعا محدود است و انشالله ۵ ساله شود.

 

بیشتر بخوانید : 

بعد از 20 سال پروژه لشکرک در شهرداری تهران به ثمر رسید 

 

 


عضو شورای اسلامی شهر تهران با طرح این پرسش که لیست بند ۶ ماده ۵۵ چه زمانی قرار است به صحن شورا بیاید، خاطرنشان کرد: مجموعه هایی مثل اوتیسم تا مردادماه سال جاری زمان ندارند و بعد از مرداد کاری که دوستان انجام می دهند تخلف است؛ همین تخلف جاهای دیگر هم صورت می گیرد و شهردار مناطق باید پاسخگو باشند که چرا وقتی تمدید نشده پس نگرفته‌اند.

 


علوی تاکید کرد: اگر قرار است اتفاقی بیفتد مسیرش مشخص است، چه تعداد مجموعه هستند که در گیر این موضوع هستند.

 


وی از شهرداری تهران خواست تا بوستان سمن‌ها در منطقه ۲۲ را برای این خانواده های دارای فرزند اوتیسم مناسب سازی کنند.

 


علوی همچنین گفت که در محدوده منطقه عباس آباد هم باید فضایی برای این نوع خانواده‌ها مناسب سازی شود.
 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها