۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
بازدید:۱۷۶
صد آنلاین | سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در آزادراه قزوین - زنجان و مصدومیت ۱۵ سرنشین آن خبر داد.
کد خبر : ۸۵۰۰۸

به گزارش صد انلاین ، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در آزادراه قزوین - زنجان و مصدومیت ۱۵ سرنشین آن خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

ناصر صبوری غیاثوند روز سه شنبه اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ابتدای کیلومتر آزادراه قزوین - زنجان لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد. وی اضافه کرد: بلافاصله سه تیم امداد و نجات از پایگاه‌های محمدیه در شهرستان البرز و فدک قزوین به همراه تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شدند. صبوری غیاثوند ادامه داد: به محض رسیدن عوامل امداد و نجات به محل حادثه، مشخص شد یک دستگاه خودروی مینی بوس براثر بی احتیاطی واژگون و ۱۵ سرنشین آن نیز مصدوم شده اند. به گفته وی، پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و هشت مصدوم نیز توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: یک مصدوم این حادثه نیز به طور سرپایی در محل مداوا شد

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها