آخرین اخبار
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
بازدید:۱۵۲۸
عضو هیات رئیسه‌شورای اسلامی شهر تهران درباره تصاویر منتشرشده از حصارکشی در بوستان لاله به شهرداری تذکر داد.
کد خبر : ۸۴۶۶۲

 سوده نجفی در دویست و سی و سومین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که پس از تغییرات مدیریتی در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، سرپرست برای آن تعیین شده است، اظهار داشت: ضمن تقدیر از فعالیت مثبت سرپرست این سازمان از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به تعیین تکلیف جایگاه مدیرعامل سازمان اقدام کند.

 

 

 


وی افزود: پنج سال سابقه مرتبط شامل سه سال سابقه فعالیت در شهرداری و مدرک کارشناسی ارشد از ویژگی‌های مدیرعامل سازمان است و سرپرست فعلی این شرایط را ندارد. لذا درخواست می‌شود نسبت به بررسی آن اقدام شود.

 

 

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران با بیان این که بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله به وسعت ۲ هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می‌شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می‌شود، سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد.

 

 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نجفی خاطرنشان کرد: در بوستان لاله درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت‌وساز در بوستان صادر شده است و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصارهایی که دور این بوستان کشیده شده است، برداشته شود.

 
 
 
منبع : ایلنا
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
خبرهای مرتبط
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها