آخرین اخبار
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
بازدید:۴۸
صد آنلاین | فردی که به جرم ربودن دختری نوجوان دستگیر شده است، ادعا کرد این آدم‌ربایی با هماهنگی خود دختر انجام و در واقع صحنه‌سازی شده بود.
کد خبر : ۸۴۵۵۵

 

به گزارش صد آنلاین ،  سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر دادند دختر 16 ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت 100 میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

 

 

 

 

 

 

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل، درخواست 100 میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً 25 ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی  ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها