آخرین اخبار
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
بازدید:۲۹۷
صد آنلاین | رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۸۴۱۲۲

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد در منطقه فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از  قدرتنمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد های اطلاعاتی  مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.  وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر  و به مقر انتظامی انتقال دادند. راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرتنمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواه داد

 

 

 

4561/ب

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟