آخرین اخبار
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
اطلاعیه صندوق بازنشستگی فولاد / مبانی حقوقی همسان سازی و افزایش سقف حقوق هنوز حل نشده است
بازدید:۲۶۲۵
صد آنلاین | روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در پی شایعات مربوط به تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان از سال 1399 و تصویب افزایش سقف حقوق بازنشستگان این صندوق اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است : مصوبه جلسه 10 اردیبهشت ماه 1403 مربوط به پیگیری رفع موانع حقوقی ، قانونی و ثبت ردیف اعتباری در خصوص همسان سازی و سقف حقوق از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر : ۸۴۱۱۵

به گزارش صد آنلاین ، روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در پی شایعات مربوط به تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان از سال 1399 و تصویب افزایش سقف حقوق بازنشستگان این صندوق اطلاعیه ای صادر کرد.


دراین اطلاعیه آمده است : مصوبه جلسه 10 اردیبهشت ماه 1403 مربوط به پیگیری رفع موانع حقوقی، قانونی و ثبت ردیف اعتباری در خصوص همسان سازی و سقف حقوق از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی است.

 


 

متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد ضمن اعلام تقدیر و تشکر مدیرعامل محترم صندوق را از حضور روسا و اعضای محترم هیات مدیره کانون های بازنشستگی مناطق  کشور در جلسه مورخ 10 اردیبهشت 1403 به استحضار میرساند که در این جلسه موضوعاتی همچون؛ وضعیت همسان سازی  سال ۱۳۹۹ و برنامه های سال ۱۴۰۳ و سایر موضوعات از جمله سقف حقوق مطرح ، که پس از ارائه و بیان موانع قانونی در خصوص اصلاح همسانسازی و سقف حقوق، در نهایت پیشنهاد گردید از جانب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه  ( جناب آقای بابایی کارنامی ) با همکاری بعضی از اعضای محترم کانون های بازنشستگی پیگیریهای لازم جهت رفع موانع قانونی و تعیین ردیف اعتباری اصلاح همسان سازی و سقف حقوق بعمل آید.


لازم به ذکر است که نقل قول ها و شایعات مطرح شده در خصوص تایید همسان سازی سال 1399 و سقف حقوق در جلسه مورخ 10 اردیبهشت 1403 (در شرکت دخانیات) واقعیت ندارد و فقط پیشنهاد پیگیری رفع موانع قانونی و مشخص نمودن ردیف اعتباری اصلاح همسانسازی و سقف حقوق مطرح شد.

 


بازنشستگان معزز می توانند اخبار رسمی بازنشستگی صندوق  فولاد را از طریق سایت و سکوهای ارتباطی صندوق پیگیری نمایند.
همچنین فیلم و صوت کلیه جلسات برگزار شده موجود می باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟