۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
بازدید:۴۰۱
صد انلاین | رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۱۴ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران ایرانی در ارمنستان تحویل اورژانس استان آذربایجان شرقی شدند.
کد خبر : ۸۳۶۱۶

به گزارش صد آنلاین ، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۱۴ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران ایرانی در ارمنستان تحویل اورژانس استان آذربایجان شرقی شدند.

 

 

 

 

 

 

اصغر جعفری روحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه یکشنبه طبق هماهنگی انجام شده، ۱۴ مصدوم حادثه رانندگی از مرز نوردوز تحویل کارشناسان اورژانس استان شده و توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع)تبریز انتقال یافتند. وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان که به تبریز منتقل شده‌اند، تحت درمان و مداوا هستند، گفت: حال عمومی مصدومان خوب است.  وی اظهارکرد: یکی از مصدومان این حادثه رانندگی از بیمارستان مرخص شده و بقیه ۱۳ نفر در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا مراحل درمانی خود را سپری می کنند که اغلب آنها دچار ضرب دیدگی و مصدومیت از ناحیه سر، پا و دست هستند. جعفری روحی یادآور شد: تعداد چهار نفر از مصدومان را بانوان و بقیه را آقایان در سنین مختلف تشکیل می دهد. بر اساس این گزارش،  اتوبوس ایرانی شامگاه شنبه در نزدیکی روستای خوتانان در استان سیونیک ارمنستان از جاده خارج و واژگون شد و در اثر این حادثه پنج نفر جان باختند.

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها