آخرین اخبار
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
شکلات تلخ، خوراکی پرخاصیت
بازدید:۲۳۷
صد آنلاین | امروزه تنوع شکلات‌ها زیاد است و هر کدام به نوعی خوشمزه هستند و کاربردهای متفاوتی دارند، یک خوراکی خوشمزه برای کودکان یا یک هدیه‌ای بسیار شیک و جذاب برای دوست.
کد خبر : ۸۳۲۰۶

 

به گزارش مجله سلامت صد آنلاین ، شکلات خوراکی خوشمزه و پرطرفداری که با درصد کاکائوهای مختلف تولید می‌شود و هر درصد، طعم خاص و لذیذ منحصربه‌فردی دارد. علاوه بر درصد، شکلات‌ها اندازه، بسته بندی و طرح‌های متفاوتی دارند و در کشورهای متعدد و تحت لیسانس برندهای جهانی مختلف تولید می‌شوند.

 

شکلات تلخ، خوراکی پرخاصیت

 

شکلات تلخ، خوراکی پرخاصیت

شکلات تلخ فواید خیلی زیادی برای سلامتی شما دارد، درصد کاکائو شکلات تلخ هر چقدر بالاتر باشد فواید بیشتری خواهد داشت. برای نمونه در سلامت دهان و دندان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن شما نقش دارد. اگر شکلات تلخ را در حد تعادل مصرف کنید، از فواید بیشمار آن بهره‌مند می‌شوید. از آنجایی که شکلات تلخ شکر خیلی کمی دارد برای افراد بیشتری از جامعه قابل مصرف می‌باشد؛ برای مثال افرادی که اضافه وزن و یا دیابت دارند هم می‌توانند شکلات تلخ بخورندشما بدون نگرانی از کالری و افزایش وزن می‌توانید از شکلات لذت ببرید چرا که شکلات تلخ حتی باعث لاغری و کاهش وزن شما می‌شود.

جالب است که مصرف شکلات تلخ در افراد مسن نیز مفید است و از زوال عقل و کندی ذهن آنها جلوگیری می‌کند. شکلات تلخ، یک خوردنی تلخ و مفیدی که گزینه‌ بسیار خوبی برای میان وعده و حتی پذیرایی در مهمانی‌های شما است. شکلات‌های تلخ در اندازه‌های بزرگ و به صورت تابلت و هم در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند و می‌توانید در هر جایی این شکلات‌های پرخاصیت را همراه خود داشته باشید؛ دانشگاه، محل کار، هنگام خرید و…

همچنین، شکلات‌های تلخ هم به صورت ساده و هم به صورت مغزدار و با ترکیب‌های مغزی متفاوت تولید می‌شوند.

شکلات شیرین، محبوب همه سنین

برای بعضی افراد طعم تلخی شکلات مطلوب نیست. اگر شما هم طرفدار طعم‌های شیرین‌تر هستید، گزینه مناسب برای شما خرید شکلات شیرین است. شکلات‌های شیرین درصد کاکائویی پایین تر از 50 درصد دارند و نسبت به شکلات‌های تلخ شکر بیشتری دارند. پس در مصرف و خرید شکلات‌های شیرین در مقایسه با شکلات‌های تلخ باید محتاط تر عمل کنید تا مضرات زیادی به بدنتان نرسد.

اگر برای فرزندان و کودکان خود شکلات می‌خرید ممکن است طعم تلخی شکلات تلخ برایشان خوشایند نباشد، در این مورد نیز بهتر است شکلات شیرین بخرید، شکلات‌های فانتزی شیرین برای کودکان بسیار جذاب هستند. تنوع طرح و بسته بندی شکلات‌های شیرین بسیار زیاد است. علاوه بر طراحی فانتزی که اشاره کردیم، بسته بندی کادویی شکلات‌های شیرین نیز بسیار شیک و جذاب است؛ هدیه‌ای شیک و خوشمزه.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها