آخرین اخبار
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

سوم خرداد باید در همه نقاط کشور گرامی داشته شود

بازدید:۱۴۷
نورانی گفت: متاسفانه طی سالیان اخیر برنامه‌های سوم خرداد بیشتر معطوف به شهر خرمشهر یا سطح استان شده است در حالی که این مناسبت ملی است و همه کشور باید نسبت به این اتفاق بزرگ، تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای داشته باشند.
کد خبر : ۸۳۰۸۷

 اولین نشست هم‌اندیشی کمیته فرهنگی، هنری ستاد استانی سوم خرداد امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، «محمد شهباز گهروئی» رئیس حوزه هنری خوزستان، «امین حسین زاده» معاون صداوسیمای خوزستان و نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست به اهمیت عنوان سوم خرداد در تاریخ و تقویم ملی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در تقویم ما سالروز فتح خرمشهر را روز ملی مقاومت و پایداری نامگذاری کرده‌اند و امروزه هر چه اقتدار و صلابت داریم نشات گرفته از همین مناسبت است.

 

 

وی با اشاره به این که خرمشهر عزیز دل همه مردم ایران است، افزود: متاسفانه طی سالیان اخیر برنامه‌های سوم خرداد بیشتر معطوف به شهر خرمشهر یا سطح استان شده است در حالی که این مناسبت ملی است و همه کشور باید نسبت به این اتفاق بزرگ، تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای داشته باشند.

 

 

نورانی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در کنار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آمادگی دارد که برنامه های مصوب و تعیین شده به مناسبت سوم خرداد و چهارم خرداد را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با ذکر خاطره‌ای از دوران جنگ در خیابان‌های خرمشهر، یادآور شد: در میان این همه برنامه نباید از شهید «بهنام محمدی» غافل شویم چرا که وی می‌تواند الگویی مناسب برای نسل دانش‌آموز ما باشد.

 

 

انتهای پیام/11111س

 

 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها