ماساژور تفنگی چی بخرم؛ راهنمایی کامل

به گزارش مجله سلامت صد آنلاین، ماساژور تفنگی چی بخرم؟ اولین سوالی که در زمان خرید با آن مواجه می‌شوید درباره تهیه بهترین ماساژور تفنگی است. مدل‌های متنوعی از ماساژور در بازار وجود دارند که مدل روتای مناسب‌ترین گزینه به‌شمار می‌رود. برند روتای نیز براساس نیاز مشتریان اقدام به تولید ماساژور تفنگی همه کاره کرده است. اگر شما هم با چالش خرید بهترین مدل ماساژور تفنگی مواجه هستید، این مطلب را از دست ندهید.


معرفی روتای مدل ۱۰۵۲؛ یک ماساژور همه کاره

روتای مدل ۱۰۵۲ یک ماساژور تفنگی با کیفیت بالاست که چندین ویژگی متفاوت دارد. از ویژگی‌های مثبت ماساژور روتای تفنگی می‌توان به سرعت‌های مختلف، ضمیمه‌های مختلف و عمر باتری طولانی اشاره داشت. این ماساژور همچنین ۳ برنامه ماساژ اتوماتیک و ۴ سطح شدت ماساژ دارد. علاوه‌بر این، با یک ساعت شارژ می‌توانید به مدت ۲۰ ساعت از آن استفاده کنید. در آخر نیز می‌توان به وجود ۶ سری مجزا در جعبه دستگاه اشاره داشت.

استفاده از ماساژور تفنگی باعث موارد زیر می‌شود:

  • از بین رفتن اسید لاکتیک
  • آزاد سازی گره‌ها
  • جداسازی زخم‌های بافت‌ها
  • سرعت بخشیدن به ریکاوری بدن
  • افزایش جریان خون
  • افزایش محدوده حرکت
  • از‌بین‌رفتن گرفتگی عضلات

همین نکات دلیل عمده خرید ماساژور تفنگی روتای RT-1052 در بسیاری از مراکز ورزشی و باشگاه‌ها شده است. اگر شما هم به دلایلی همچون کار مداوم یا نداشتن فعالیت، دچار گرفتگی عضلات می‌شوید، این محصول یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود.

ماساژور تفنگی SL-C503-9 آیرست؛ پرفروش‌ترین گزینه در کشور

در پاسخ به سوال «ماساژور تفنگی چی بخرم؟» گزینه دیگری وجود دارد. ماساژور تفنگی SL-C503-9 آیرست به دلیل ویژگی‌های همچون سری‌های قابل تعویض، طراحی زیبا و مدرن، طراحی زیبا و مدرن، حمل و نقل آسان و البته سرعت بالا و موتور قدرتمند به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در کشورمان تبدیل شده است. علاوه‌بر این، ماساژور آیرست ویژگی‌های دیگری دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • کاهش استرس و تنش عضلاتی
  • افزایش انرژی و آرامش
  • بهبود عملکرد بدن

ماساژور تفنگی SL-C503-9 آیرست ۴ سری متفاوت دارد که به کمک هر یک آن‌های می‌توانید از ماساژ لذت ببرید. با‌این‌حال اگر به‌دنبال یک گزینه همه کاره هستید، ماساژور تفنگی پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. شما می‌توانید با تهیه صندلی ماساژور روتای S80 همه توقعاتتان را از یک ماساژور به واقعیت بدل کنید.

ماساژور تفنگی چی بخرم؛ راهنمایی کامل

نکات مهم در زمان خرید ماساژور تفنگی؛ از سری‌ها تا ارگونومی دستگاه

در زمان خرید ماساژور تفنگی باید برخی ویژگی‌ها را در نظر داشته باشید. قدرت موتور، عمر باتری، وجود سری‌های متفاوت و البته ارگونومی دستگاه از ویژگی‌هایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به‌صورت‌کامل با این موارد آشنا خواهیم شد.

قدرت ماساژور؛ مهم‌ترین ویژگی برای خرید ماساژور تفنگی

منظور از قدرت ماساژور، سرعت نوسان سر و دامنه یا عمق نفوذ ماساژور است. این دو عامل فاکتور مهمی هستند؛ زیرا سطح راحتی کلی ماساژ را تعیین خواهند کرد. در واقع سرعت به قدرت ضربات کوبه‌ای اشاره دارد، در‌حالی‌که RPM (دور در دقیقه) تعداد ضربات کوبه‌ای در دقیقه را به شما نشان می‌دهد.

شدت سرعت و دور در دقیقه به مدل دستگاه بستگی دارد و با‌توجه‌به آن متفاوت است. دور در دقیقه نیز از ۱۰۰۰ تا ۳۲۰۰ متغیر خواهد بود. البته برخی از مدل‌ها به ۵۰۰۰ دور در دقیقه نیز می‌رسند. با‌این‌حال معمولا محدوده سرعت استاندارد بین ۱۴۰۰ الی ۲۸۰۰ ضربه در دقیقه‌ای دارند که برای اکثر کاربران مناسب است.

ارگونومی دستگاه؛ اصلی‌ترین ویژگی دستگاه‌های ماساژور تفنگی

یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، ارگونومی در طراحی محصول است. این موضوع در ماساژورهای تفنگی معمولا به دسته آن اشاره دارد. طراحی دستگاه باید به‌شیوه‌ای باشد که گرفتن آن راحت باشد و از خستگی دست جلوگیری کند. قبل از انتخاب ماساژور تفنگی مناسب، به دنبال دسته ارگونومیک ضد‌لغزش بگردید که به‌راحتی در دست قرار گیرد. این موضوع باعث می‌شود تا استرس و فشار روی دست و مچ کاهش یابد.

ماساژور تفنگی چی بخرم؛ راهنمایی کامل

وجود سری‌های مختلف دستگاه ماساژور باعث کاربری‌های متفاوت می‌شود

ویژگی وجود سری‌های متفاوت که به‌راحتی قابل‌تعویض باشند، به مشتریان امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد. کاربران با‌توجه‌به شرایط و نیازشان از ماساژ می‌توانند از سری مورد‌نظر استفاده کنند. این سری‌ها برای ماساژ نرم، متوسط یا عمیق به‌کار گرفته می‌شوند. سری‌های ماساژور تفنگی در ۵ مدل طراحی شده‌اند؛ سری گلوله شکل، چنگال، توپ، سطح صاف و گرد.

 

21458/غ