آخرین اخبار
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
بازدید:۱۶۴
سردار رادان گفت: موضوع عفاف و حجاب موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و پشت پرده‌های جریان ضدحجاب بزودی معرفی خواهند شد.
کد خبر : ۸۲۹۲۲

 سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در اجتماع مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دشمن تلاش فراوانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

 


پشت پرده‌های جریان ضدحجاب معرفی خواهند شد/ مردم با پلیس همراه هستند

 

 

وی افزود: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارویی با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی گفت: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

وی ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مساله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

سردار رادان افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

در پایان مراسم نیز با اهدای نشان فاطمی توسط معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها به سردار احمدرضا رادان از وی تقدیر شد.

انتهای پیام/88889

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر