آخرین اخبار
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

شهدا و ایثارگران با انتخاب مسیر سعادت و جاودانگی ماندگار شدند

بازدید:۱۴۸
«نوری»گفت: شهدا و ایثارگران با بصیرت بالای خود، مسیر سعادت و جاودانگی را انتخاب کردند.
کد خبر : ۸۲۵۹۶

«داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده شهید «بال اوغلان عباس زاده» و جانباز سرافراز «هوشمند صناعتی زاده» دیدار  و گفت‌وگو کرد.

 

شهدا و ایثارگران با انتخاب مسیر سعادت و جاودانگی ماندگار شدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از صبر و پایداری ایثارگران گفت: شهدا و ایثارگران در بزنگاه‌های پیچیده و در زمانه‌ای که سرنوشت جنگ مشخص نبود، مسیر سعادت و جاودانگی را برگزیدند و در ذهن مردم به عنوان قهرمانان ملی و مذهبی ماندگار شدند.

نوری تصریح کرد: خدمت‌رسانی به ایثارگران معزز وظیفه تمامی مسئولان و به ویژه کارکنان خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و رفع مشکلات این عزیزان، نوعی عبادت و جهاد در راه خداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل وجود پر خیر و برکت والدین گرامی شهدا را مایه سعادت دانست و ادامه داد: والدین عزیز شهدا که اغلب در دوران کهولت سن هستند، سرمایه‌های معنوی و وارثان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند، زیرا با تربیت اسلامی و با آوردن نان حلال بر سر سفره خانواده خود، فرزندان غیوری به جامعه تقدیم کردند که این فرزندان با حماسه آفرینی و غیرت و ایمان خالصانه خود، محاسبات قدرت‌های نظامی وقت را بر هم زده و پیروزی ایران اسلامی را در جنگی نابرابر رقم زدند.

وی در ادامه بر ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به عنوان گنجینه‌های معنوی ایثار و شهادت تأکید کرد.

انتهای پیام/21111ش

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها