۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
زیبایی های جنگل نقله بر رودبار
بازدید:۵۴۲
صد آنلاین | جنگل نقله بر رودبار در کنار روستایی به همین نام قرار گرفته است و یکی از زیباترین جنگل‌هایی است که در استان گیلان واقع شده است.
کد خبر : ۸۱۳۳۱

به گزارش صد انلاین ، جنگل نقله بر رودبار در کنار روستایی به همین نام قرار گرفته است و یکی از زیباترین جنگل‌هایی است که در استان گیلان واقع شده است. همانند این است که خداوند نقاشی زیبایی را بر روی طبیعت گسترانده است. هر چیزی که بخواهید از چشمه‌ها گرفته تا جویبارها، رودخانه‌ها، درختان و بوته‌زار‌ها همگی در انتظار شماست تا از زیباترین جاذبه طبیعت در این مکان نهایت بهره را ببرید. هر چند طبیعت استان گیلان زیبایی‌های خاص خود را دارد؛ اما برخی از آن‌ها آن‌قدر زیبا هستند که باز هم خود را به صورت خاص به گردشگران معرفی می‌کند. جنگل نقله بر، یکی از بخش‌های رودبار است و زیبایی‌های خدادادی بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است و در هر فصلی از سال می‌توانید از این جنگل زیبا دیدن کنید.

 

 

زیبایی های جنگل نقله بر رودبار

 


جنگل نقله بر رودبار
در پاییز درخت‌های رنگ‌رنگ در همه جای این جنگل چشمانتان را خیره می‌کنند. البته اکثر گردشگران برای دیدن این جنگل، فصل گرم را انتخاب می‌کنند؛ زیرا هوای منطقه کمی سرد است و در تابستان این هوای دلپذیرتری دارد. در این جنگل زیبا چشم‌انداز‌های بی‌نظیر از قله درفک و رودخانه پر جوش و خروش و خرامان مانند سفیدرود هم در مسیرتان واقع شده است و می‌تواند از این نعمت‌های طبیعی حسابی بهره ببرید. درختانی که سایه گسترده‌اند تا زیر آن‌ها کمی استراحت کنید و در دامان طبیعت لذت ببرید. صدای گنجشکان و پرندگان نیز مزید بر علت شده‌اند تا یکی از سفر‌های خاطره‌انگیز و رؤیایی را در این جنگل برای خودتان رقم بزنید. البته در اطراف این جنگل هم مکان‌های گردشگری متعددی وجود دارد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. با این حال می‌توانید چند روز را مهمان طبیعت این جنگل باشید و خودتان را حسابی پر انرژی به سر کار برسانید.

چرا بازدید از جنگل نقله بر رودبار را پیشنهاد می‌کنیم

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا برخی از مکان‌های گردشگری این قدر طرفدار دارند؟ چرا یک بار که به این مکان‌ها می‌روید، آن را بار‌ها و بار‌ها در برنامه خود می‌گنجانید و هیچگاه از دیدن دوباره آن سیر نمی‌شوید؟ بدون شک این مناطق جاذبه‌های خاصی دارند که حسابی شما را به خود مشغول می‌کند. جنگل نقله بر رودبار هم یکی از همین مکان‌هاست. اگر یک بار آن را ببینید عاشقش می‌شوید و دیگر در هر تعطیلات و فرصتی که بخواهید به گردشگری بپردازید این منطقه در اولویت‌های شماست؛ اما چه چیزی باعث شده است تا جنگل نقله بر این همه گردشگر پسند باشد؟
• دیدن سرو هرزویل در مسیر رسیدن به جنگل
• جنگل پیمایی و عبور از دشت‌های زیبا
• مناظر زیبای اطراف که چشمانتان را می‌نوازد
• امکان عکس‌برداری با وجود صحنه‌های بسیار زیبا و جذاب
• امکان گردشگری در فصل‌های مختلف
• هوای مطبوع و طبیعت بکر منطقه

ویژگی‌های طبیعی و گردشگری برجسته

روزمرگی‌های زندگی همه ما را خسته می‌کند و نیاز است تا گاهی اوقات به دل طبیعت بزنیم و علاوه بر دیدن زیبایی‌های آن حسابی از طبیعت انرژی مثبت بگیریم. قدم زدن در طبیعت همیشه برای انسان جذاب بوده است؛ همین عامل هم سبب می‌شود تا افراد زیادی گردشگری در دل طبیعت را برگزیند و در سال چندین بار برنامه بریزند و اوقات خود را در طبیعت بگذارند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها