۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
بازدید:۸۷۶۸
صد انلاین | جانشین انتظامی استان زنجان در پی ضرب و جرح و قدرت‌نمایی چند نفر از اراذل و اوباش در اتوبان زنجان - تبریز از دستگیری عاملان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.
کد خبر : ۸۰۷۲۵

به گزارش صد آنلاین ، جانشین انتظامی استان زنجان در پی ضرب و جرح و قدرت‌نمایی چند نفر از اراذل و اوباش در اتوبان زنجان - تبریز از دستگیری عاملان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.

 

 

 

 

 


سرهنگ ایرج خانی‌پور اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به محض اطلاع از وقوع یک فقره ضرب و جرح در اتوبان زنجان - تبریز بلافاصله وارد عمل شدند. وی افزود: چند نفر از اراذل و اوباش با ضرب و جرح عمدی و تخریب چند خودروی شخصی با سلاح سرد موجبات ایراد خسارت جانی و مالی به افراد شده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند. خانی‌پور ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقتدار محل اختفای ۶ نفر از این اراذل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با دستور مقام قضایی افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل و جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

 

 

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها