آخرین اخبار
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
بازدید:۵۶۰
نماینده سیتان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر نظامی در دو شهرستان راسک و چابهار حمله کرده است که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.
کد خبر : ۷۹۱۴۳

 بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به کلانتری 11 چابهار، مقر سپاه چابهار و شهرستان راسک قصد ضربه زدن به امنیت کشورمان را داشتند که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شدند.

 


نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: گروه تروریستی جیش الظلم وارد خاک ایران شده و در دو شهرستان راسک و چابهار به مقر سپاه و فرماندهی انتظامی حمله می کنند.

 

 

وی افزود: در شهرستان راسک شرایط تحت کنترل است و تعدادی از ترویست ها به هلاکت رسیده و مجروح شده اند اما در شهر چابهار درگیری ها بین نیروهای انتظامی و گروهک تروریستی همچنان ادامه دارد و هنوز صدای تیر اندازی در شهر چابهار همچنان به گوش می رسد.

 

 

فاروق اعظمی ادامه داد: در شهرستان راسک 2 تن از تروریست ها زخمی و یک نفر به هلاکت رسیده است. عملیات مقابله با تروریست ها و پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم از شهادت سه نفر از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خبرداد و گفت: گروهک جیش الظلم که وابسته به صهیونیست ها هستند این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها