آخرین اخبار
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
بازدید:۴۲۸۶۵
صد آنلاین | ساحل درک، یکی از عجیب‌ترین و در عین حال شگفت انگیز‌ترین نقاط ایران و حتی جهان است که دریا و کویر با هم ملاقات می‌کنند. این پارادوکس استثنایی، یکی از زیباترین سایت‌های گردشگری ایران را ایجاد کرده است. روستای درک که هم ساحل دارد و هم کویر، چندان شناخته شده نیست و عده کمی با این نقطه شگفت انگیز ایران آشنایی دارند.
کد خبر : ۷۸۲۹۰

به گزارش صد آنلاین ، ساحل درک، یکی از عجیب‌ترین و در عین حال شگفت انگیز‌ترین نقاط ایران و حتی جهان است که دریا و کویر با هم ملاقات می‌کنند. این پارادوکس استثنایی، یکی از زیباترین سایت‌های گردشگری ایران را ایجاد کرده است. روستای درک که هم ساحل دارد و هم کویر، چندان شناخته شده نیست و عده کمی با این نقطه شگفت انگیز ایران آشنایی دارند.

 

 

 



ساحل درک

 

ساحل درک
درک، تنها ساحل ایران است که در کنار کویر واقع شده است و در جهان فقط چند نقطه وجود دارد که دارای ویژگی‌هایی مشابه با این ساحل دیدنی هستند. بیشتر آن‌ها در آفریقا، جنوب استرالیا و غرب آسیا واقع شده اند. بنابراین، لازم است در بین برنامه‌های ایرانگردی خود، حتما فرصتی را برای بازدید از روستای درک، نقطه‌ای که صحرا به دریا می‌پیوندد بگذارید. مطمئن باشید از دیدن ساحل درک، حیرت زده خواهید شد.
درک جزو تمیز‌ترین سواحل ایران است و هنوز برای اکثر مردم و حتی افراد محلی ناشناخته است. از آنجا که تعداد بازدیدکنندگان از این سایت فوق العاده ایرانگردی بسیار کم است، می‌توانیم بگوییم این منطقه کاملا دست نخورده و مناسب برای دوست داران طبیعت می‌باشد.

فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در زمان بازدید از این صحرا و روستای شگفت انگیز انجام دهید. شنا و استراحت در ساحل، واضح‌ترین گزینه خواهد بود! عکاسی، دوچرخه سواری در امتداد خط ساحلی از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید انجام دهید. در صورت داشتن ماشین آفرود، مطمئن باشید صحرا درک مناسب برای خلق آفرودی هیجان انگیز است.
برای رسیدن به روستا و ساحل درک، لازم است که خود را به بندر چابهار برسانید. مسیر خود به سمت غرب چابهار (روستای زرآباد) ادامه دهید. روستا درک، در واقع بین چابهار و بندرعباس، قرار گرفته؛ و حدود ۱۳۵ کیلومتر با چابهار فاصله دارد.

لازم است که بگوییم، در کنار ساحل حیرت انگیز درک، جاده چابهار به سمت روستای درک، از دیدنی‌ترین بخش‌های سفر شما خواهد بود. بازدید و لذت بردن از این جاده فوق العاده را فراموش نکنید!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها