آخرین اخبار
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
بازدید:۲۷۲۸
صد آنلاین | جزئیات اقامت بازنشستگان صندوق فولاد در هتل مرات مشهد در نوروز 1403 اعلام شد.
کد خبر : ۷۷۳۱۵

به گزارش صد آنلاین، جزئیات اقامت بازنشستگان صندوق فولاد در هتل مرات مشهد در نوروز 1403 اعلام شد.



برای سفر مشهد نرخ هر نفر شب به صورت فولبرد (اقامت، صبحانه، نهار و شام) به مبلغ 13 میلیون ریال که سهم هر نفر شب پنج میلیون و اقساط 12 ماهه می‌باشد.

 

معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی جزئیات اقامت بازنشستگان صندوق فولاد در هتل مرات مشهد در نوروز 1403 و در کل سال 1403 را اعلام کرد.

 

 بر اساس اعلام معاونت فنی و عملیات بیمه ای، استفاده از یارانه سفر فقط یک بار در دوره یکساله به بازنشستگان تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه اخذ درخواست بازنشسته / وظیفه بگیر (سرپرست) ضروری است. در خصوص تک ورثه می‌بایست توسط یکی از بازنشستگان صندوق بازپرداخت اقساط مورد ضمانت قرار گیرد.

 

برای سفر مشهد نرخ هر نفر شب به صورت فولبرد (اقامت، صبحانه، نهار و شام) به مبلغ 13 میلیون ریال که سهم هر نفر شب پنج میلیون و اقساط 12 ماهه می‌باشد و مابقی هزینه به عنوان یارانه برعهده مؤسسه خواهد بود.

 

 

 

 

 

جهت رعایت عدالت و فراهم آوردن شرایط بهره‌مندی تمامی مستمری بگیران از سفرهای یارانه‌ای، اولویت با بازنشستگانی است که در سال 1402 از یارانه سفر استفاده کرده‌اند برای تقاضای مجدد بایستی یکسال از تاریخ سفر قبلی‌شان گذشته باشد. ضمناً ثبت درخواست در زمان‌های پیک و تعطیلات (اعم از نوروز، اعیاد و غیره) برای این افراد امکان‌پذیر نیست. مسئولیت کنترل افراد تحت تکفل برای بهره‌مندی از یارانه و همچنین کنترل افراد برای یکبار استفاده از یارانه به عهده استان‌ها و مسئول مربوط می‌باشد. بدیهی است هرگونه تغییر نرخ و شرایط متعاقباً اعلام می‌شود.

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها