آخرین اخبار
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
بازدید:۳۰۴
صد آنلاین | مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی چالش مزاحمت تلفنی یک بلاگر برای اورژانس خبر داد.
کد خبر : ۷۵۲۱۵

 

به گزارش صد آنلاین ، ابوالفضل ماهرخ درباره مزاحمت تلفنی در قالب یک چالش اینستاگرامی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، بیان کرد: در هفته اخیر یک بلاگر اینستاگرامی چالشی غیرانسانی در صفحه خود منتشر کرد که حاکی از یک مزاحمت تلفنی عجیب برای اورژانس داشت. این موضوع به شدت از طرف اورژانس تهران در حال پیگیری قانونی است و با آن برخورد می‌شود.

 

 

 


وی ادامه داد: در همین چند ثانیه که یک فرد برای خندیدن یا درست کردن چالش اینستاگرامی، مزاحم تلفن اورژانس می‌شوند، ممکن است خانواده خود آن فرد نیازمند خدمات اورژانس باشند و این در حالی است که شماره‌های تماس اورژانس ۱۱۵ مشغول این رفتار زشت شده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران گفت: چالش‌های اینستاگرامی به سمت رفتار‌هایی رفته‌اند که با جان انسان‌ها بازی می‌کند و به سلامت افراد ضربه می‌زنند.

ماهرخ بیان کرد: فقط در هفته اخیر، ۷۱ هزار و ۱۳۳ تماس تلفنی با اورژانس تهران انجام شده که ۴ هزار و ۱۴۵ تماس از نوع مزاحمت‌های تلفنی بوده است و این موضوع جای تاسف دارد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران با اشاره به چالش اینستاگرامی این بلاگر اظهار کرد: با این موضوع به طور خاص برخورد قانونی خواهد شد و همچنین موارد مشابه نیز در حال پیگیری قضایی است.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها