آخرین اخبار
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
بازدید:۱۹۵
صد آنلاین | سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاچاقچی دارو و کشف 40 هزار عدد قرص و دارو غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۷۵۰۹۰

به گزارش صد آنلاین  ،  سرهنگ "حسین کیان مهر" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامی کلانتری 13 شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یکی از عاملان  عرضه دارو  و قرص های غیر مجاز در این شهرستان با خبر شدند.

 

 

 

 


سرپرست انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی انبار و محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهم شدند.

سرهنگ کیانمهر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از انبار متعلق به متهم در مجموع 40 هزار عدد انواع قرص و دارو های غیر مجاز کشف کردند.

کیانمهر در ادامه بیان داشت: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.

وی در خاتمه به افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

4561/ت
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها