۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
بازدید:۱۲۰۸
صد آنلاین | آبشار سنگ درکا آمل همانند رشته‌ای سیمین از بالای کوه از یک صخره بسیار بزرگ که در قسمتی از کوه واقع شده به پایین می‌خزد.
کد خبر : ۷۴۳۲۶

به گزارش صد آنلاین ، آبشار سنگ درکا آمل همانند رشته‌ای سیمین از بالای کوه از یک صخره بسیار بزرگ که در قسمتی از کوه واقع شده به پایین می‌خزد. این صخره‌های عظیم است که آبشار را حدود ۷ تا ۱۲ متر به پایین پرتاب می‌کند و همین عامل سبب ایجاد جلوه‌های بسیار زیبا و بی‌نظیری شده است. گردشگران همیشه به دنبال جا‌هایی هستند که بتوانند انرژی دوباره از طبیعت بگیرند. مناظر طبیعی در همه دوران زندگی برای انسان جذاب بوده است و این بار هم آبشار به‌عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کمیاب، شما را به مهمانی خود دعوت می‌کند تا با دیدن آبشار زیبای آمل حال و هوای دیگری به خود بگیرید.

 

 

 


آبشار سنگ درکا

علاوه بر این آبشار بلند سنگ درکا در جنگل‌های بزرگ آمل قرار گرفته است و هوایی سراسر اکسیژن را به شما هدیه می‌دهد. به گونه‌ای که به راحتی نتوانید این حس و حال خود را در هر جایی پیدا کنید. آمل از شهرستان‌های استان مازندران است و در بخش جلگه‌ای و ساحلی دریای خزر واقع شده است. تابستان این منطقه گرم و مرطوب و زمستان آن هم آب و هوای ملایم دارد.


آبشار سنگ درکا در روستای سنگ درکا از توابع آمل گرفته شده است. چشم‌انداز‌های بسیار زیبا از کوه و جنگل در اطرافتان خودنمایی می‌کند. به همین علت، نه تنها می‌توانید زیبایی آبشار را ببینید، بلکه دیدن مناظر بی‌نظیر اطرافتان هم شما را به وجد می‌آورد. می‌توانید در کنار این آبشار زیبا عکس‌های بی‌نظیر را ثبت کنید تا خاطرات گردش کنار آبشار برایتان همیشگی شود.


این آبشار در زمستان جلوه دیگری به خود می‌گیرد، هوای سرد منطقه، باعث می‌شود تا آبشار یخ بزند و خود را برای کسانی که عاشق یخ‌نوردی هستند آماده کند. نباید فراموش کنید که اصولی یخ‌نوردی را حتماً در نظر داشته باشید. 

چرا بازدید از آبشار سنگ درکا آمل را پیشنهاد می‌کنیم

آبشار سنگ درکا آمل از آبشار‌های خاصی است که گردشگران نه تنها از ایران بلکه از سایر کشور‌ها از آن دیدن می‌کنند. ممکن است از خودتان بپرسید دلیل اینکه این آبشار بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد چیست و چرا دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم؟
• آبشار با ارتفاع بالا
• زیبایی بی‌نظیر طبیعت اطراف آبشار
• امکان یخ‌نوردی در آبشار در فصل زمستان
• تماشای آبشار یخ‌زده و منحصر به فرد
• صخره‌های عظیم کوه که بر زیبایی آبشار افزوده‌اند
• گردشگری در جنگل و تماشای زیبایی‌های اطراف آبشار
• امکان رودخانه نوردی در ادامه آبشار

چگونه به آبشار سنگ درکا آمل برویم

می‌توانید برای دیدن آبشار سنگ درکا در آمل اقامت کنید و صبح زود عازم این آبشار زیبا و بی‌نظیر شوید. آبشار در ۲۵ کیلومتری جنوب غرب آمل واقع شده است. از این مسیر به سمت روستای سنگ درکا حرکت می‌کنید و پس از که در مسیر آمل به سمت چمستان از جاده امامزاده عبدالله عبور کردید می‌توانید به سمت این منطقه حرکت کنید. سپس باید ماشین خود را در کنار جاده نگه دارد و حدود ۱ یا ۲ کیلومتر پیاده روی و رودخانه نوردی دارید تا به سمت بالای آبشار برسید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها