آخرین اخبار
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
بازدید:۳۵۹
صد آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در حومه غرب تهران و کشف بیش از ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد. 
کد خبر : ۷۰۶۵۷

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی باند بزرگ قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای شناسایی و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

 

 

 

 

 


این مقام انتظامی همچنین گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه‌ متهمان مشخص شد اعضای این باند ضمن اجاره یک انبار تحت پوشش خرید و فروش ضایعات فلزی، اقدام به قاچاق مواد افیونی می‌کنند.

وی افزود: با سرنخ‌های به دست آمده، ماموران ضمن بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی هر چهار عضو باند مذکور شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور تاکید کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی هر چهار قاچاقچی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان ۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها