آخرین اخبار
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
بازدید:۵۴۳
صد آنلاین | رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان نباید عیدی کارگران را به سال بعد موکول کنند و در صورت امکان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.
کد خبر : ۶۹۴۶۰

به گزارش صد آنلاین ،  رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: کارفرمایان نباید عیدی کارگران را به سال بعد موکول کنند و در صورت امکان با حقوق بهمن ماه عیدی را به دست کارگرانشان برسانند.

 

 

 

 


 فتح الله بیات در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارگران اظهار کرد: بحث عیدی و پاداش پایان سال کارگران به رسم هر سال صورت می‌گیرد و ما به کارفرمایان توصیه می‌کنیم برای آنکه از بار بدهی‌شان کاسته شود و به ازدحام روزهای پایانی سال در بانک‌ها دچار نشوند، در بهمن ماه و اوایل اسفند عیدی و پاداش کارگرانشان را زودتر به دستشان برسانند. وی با بیان اینکه کارگران طبق سنواتی که دارند عیدی دریافت می‌کنند، گفت: در حال حاضر عرف پرداخت عیدی به این شکل است که برخی از کارفرمایان پاداش و عیدی را در پایان سال با کارگران خود تسویه می‌کنند و برخی دیگر بر اساس قرارداد کار اعم از سه ماه و شش ماه عیدی را می‌پردازند

 

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها