۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
بازدید:۱۸۳
صد آنلاین | فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله قاچاق شامل ۳۰ هزار قلم لوازم خانگی و آشپزخانه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در خرم آباد کشف و ضبط شد
کد خبر : ۶۹۴۵۳

به گزارش صد آنلاین ،  لرستان سردار یحیی الهی اظهارکرد: ماموران انتظامی خرم آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مشکوک شدند و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

 

 



وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها ۹ دستگاه کولرگازی ۳۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستیگر شده است گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، حسب اخبار واصله، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، یک دستگاه خودرو پژو را در محورهای مواصلاتی متوقف کردند.
سردار الهی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۸ کیلوگرم هرویین کشف و ۲ سواداگر مرگ را دستگیر کردند که جهت سیر مراحل قانونی همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و خودروی توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.
وی از شهروندان تقاضا کرد با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند و هرگونه موراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

4561/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها