آخرین اخبار
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
بازدید:۳۶۷
صد آنلاین | سازمان هواشناسی با اعلام آسمان برفی و بارانی دو روزه ۱۳ استان، جو پایداری برای اکثر مناطق ایران و از چهارشنبه تا شنبه آینده پیش بینی کرد.
کد خبر : ۶۸۹۷۰

به گزارش صد آنلاین ، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز آسمان برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و فردا با شدت کمتر در این مناطق و به‌ صورت پراکنده در شمال شرق، برفی و بارانی و همراه با وزش باد است. بیشترین بارش‌های امروز هم مربوط به جنوب آذربایجان غربی،‌ غرب کردستان و شمال کرمانشاه است.

 

 

 

 


براساس این گزارش، طی امروز و فردا در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، برخی مناطق شمال شرق و مرکز وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک و در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، وزش باد گرم جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود. احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز، زاگرس و جاده‌های این مناطق هم وجود دارد.

از چهارشنبه تا شنبه آینده نیز جو آرامی در اکثر استان های ایران حاکم خواهد شد و از امروز تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور به‌جز بخش‌هایی از جنوب کشور افزایش نسبی دما روی می‌دهد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها