آخرین اخبار
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
بازدید:۴۹۲۲
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتلی خبر داد که دوست خود را به دلیل مسائل اخلاقی کشته است.
کد خبر : ۶۷۹۶۱

 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: در پی اعلام فوت مشکوک فردی در بیمارستان شهرستان رودان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد، مردی، متوفی را با یک دستگاه خودرو پژو پارس به بیمارستان انتقال داده و بلافاصله بیمارستان را ترک کرده است.

 

 

 

 


 

این مسئول انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش همه جانبه و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی، هویت قاتل را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی خاطرنشان کرد: با انجام کار اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند  پنهان و آشکار پلیسی، قاتل متواری در کمتر از 48 ساعت پس از وقوع قتل حین فرار با یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه منکر قتل بود اما پس از مواجه شدن با مدارک و دلایل موجود عرصه را بر خود تنگ دید و پرده از راز جنایت برداشت و گفت با مقتول دوست بود و به دلیل مسائل اخلاقی با او درگیر شد و وقتی این شخص بیهوش شد و او را با خودرو خودش به بیمارستان رساند و فرار کرد.

وی تصریح کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با  قرار مناسب روانه زندان شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟