آخرین اخبار
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
بازدید:۱۱۲۴
صد آنلاین | رییس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر : ۶۴۵۹۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کارگاه علی قیصری گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

 

 

 

 


رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی مأموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسایی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضائی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

سرهنگ قیصری بیان کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی به عمل آمده به ۴ فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

4561/ی

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها