۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
بازدید:۲۰۶
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند قاچاق فرآورده‌های نفتی با ۱۳۳ میلیون لیترسوخت قاچاق خبر داد و گفت: ۳۰ نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند.
کد خبر : ۶۴۲۳۹

 

به گزارش صد آنلاین ، سردار "حسین رحیمی" با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضاء یک شبکه قاچاق فرآورده‌های نفتی، عنوان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با کار اطلاعاتی موفق شدند که اعضاء این باند را که بیشتر در استان‌های خراسان رضوی، تهران و مرکزی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

 

 

 


وی با اشاره به کشف سه و نیم میلیون لیتر سوخت از این شرکت قاچاق فرآورده‌های نفتی و همچنین برابر اسناد و مدارک موجود بیش از ۱۳۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی به عنوان مال از دست رفته از این شرکت کشف شده است، بیان داشت: در این رابطه و با توجه به حجم گسترد اقدامات مجرمانه ۳۰ نفر از اعضاء این باند دستگیر شدند و تاکنون از ۷۰ نفر از کسانی که به طور مستقیم و یا به عنوان رابط در این موضوع دست داشته‌اند تحقیقات لازم به عمل آمده است.

سردار رحیمی افزود: در حال حاضر کلیه اموال منقول و غیر منقول و حساب‌های بانکی متهمان اصلی این پرونده شناسایی شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مردم می‌تواند پلیس را در برخورد بهتر و سریعتر با مجرمان و مفسدان اقتصادی یاری رساند، خاطرنشان کرد: هموطنان محترم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی فراجا در میان بگذارند.

4561/ب
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها