۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
بازدید:۳۲۲
صد آنلاین | مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر : ۶۳۷۶۳
 

به گزارش صد آنلاین ، محمد رئیسی در زاهدان اظهار داشت: طی اقدامی عملیاتی توسط پرسنل امور برق شهرستان ایرانشهر، 14 دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان کشف و ضبط شد.

 

 

 


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف و ضبط مراکز غیرمجاز از برنامه‌های مهم و مستمر شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

رئیسی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز دارد، گفت: دستگاه‌های‌ ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ های ناخواسته را سبب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک استفاده غیرمجاز از برق، مراتب را به سامانه 121 فوریت برق گزارش کنند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: هر دستگاه ماینر معادل 2.5 کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولر گازی 24 هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد. ‌

4561/ب

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها